אוטומציה לניהול טיולים ברמה הגבוהה ביותר – צ׳ייסינג פאן

אוטומציה לניהול טיולים ברמה הגבוהה ביותר – צ׳ייסינג פאן

צ׳ייסינג פאן – טיולי גלישה לחול 

 

מה עשינו בקצרה:

  • אפיון והקמה של מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות (בעבר היה אקסל מבולגן)
  • אוטומציה של תהליך המכירה וקיצור זמן הטיפול בלקוח ע״י נציג מ6 שעות (סה״כ) ל-30 דקות
  • שיפור חווית הלקוח בעזרת אוטומציה
  • אנליטיקס, KPIs ואופטימיזציה של מערך השיווק – תרומה להגדלת המכירות ב200% תוך שנה
  • תמיכה שוטפת בכל הפן הטכני

 

רקע

חברה מובילה בטיולי גלישה בחו״ל, הגיעו אלינו עם נפח מכירות

גבוה ושיווק במספר ערוצים בדיגיטל.

 

תיאור הצורך ע״י המנכ״ל:

״הבעיה הראשונה הייתה חוסר בכלים לעקוב אחרי המכירות, להבין מה עבד ומה לא, איפה כדאי להשקיע יותר. קשה להתכונן ככה לבאות. הבעיה השניה הייתה ברמת ניהול תהליך המכירה – התהליך היה בעיקר ידני ולקח המון זמן. המידע היה מנוהל באקסל גדול, המיילים היו נשלחים בצורה ידנית וכך גם שינוי הסטטוסים. וגם כאן, לא הייתה דרך להוציא דוח מכירות מסודר שיתן תמונת מצב של סטטוסים ותחזית מכירות לעתיד. בנוסף, לא הייתה אפשרות לשווק ללקוחות לפי תחומי עניין. בנוסף תהליך התשלום היה מורכב כי היינו מוציאים חשבוניות ידניות לכל לקוח, תהליך מסורבל שלקח המון זמן.״

 

מה עשינו?

אחרי תכנון ומחשבה, הגענו להבנה ברורה של מערכת המידע שדרושה למצב וגם לתהליך העסקי שילווה אותה. בנינו תהליך זרימת מידע שתואם את הצורך והחזון של העסק.

 

ביצענו תכנון של מערכת CRM לניהול המידע, עם אוטומציה שמזינה את אנשי הקשר למערכת היישר מתוך מגוון ערוצי השיווק, אנשי הקשר מקבלים מיילים וסמסים אוטומטיים לפי הסטטוס הרלוונטי ולפי המידע שהם צריכים לקבל (מייל תודה על הפניה, מידע על היעד, הצעת מחיר, סקר פידבק וכו). המערכת מבצעת מעקב אחרי הקמפיין ממנו הגיע איש הקשר ובכך מאפשרת לבצע ניתוחים של אפקטיביות השיווק ותכנון נכון של תקציב השיווק בעתיד. בשלב המתקדם שילבנו את המערכת עם מערכת ניהול חשבונות שבעצם חוסכת כמויות אדירות של עבודה ידנית, זמן וכסף.

מכיוון שמאמצי שיווק כמו קמפיינים יכולים להביא תוצאות גם חודשיים וחצי שנה אחרי סיומם, איסוף מידע מהסוג הזה מצריך מעקב ארוך טווח כדי להגיע לנתונים מדויקים, חשוב להבין שכלי מדידות ביצועי השיווק הוא תהליך מורכב שיכול להימשך על גבי תקופה ארוכה כדי להגיע לתמונת מצב מדוייקת. המטרה שלנו הייתה לתת יסודות של עבודה נכונה בדיגיטל שתאפשר הבנה של מה עבד, מה לא ובמה כדאי להשקיע יותר בעתיד והכי חשוב, לאפשר לחברה לצמוח על תשתית שיווק ומכירות נכונה ושיכולה לעמוד בקנה מידה של אלפי ועשרות אלפי הזמנות בחודש.

 

התוצאה

״היום יש לנו תמונות מצב של כל מה שאני יכול לבקש בתור בעל עסק: תחזית מכירות, סטטוס תשלומים, החזר השקעה על שיווק, אחוזי המרה ואיכות הלידים. הגדלנו את המכירות ב25% וקיצרנו את תהליך המכירה פי 3. אנחנו מרגישים את היתרון המשמעותי

ששילוב הדיגיטל נתן לנו ומתכנים להמשיך להשקיע בחדשנות מהסוג הזה.״

כתיבת תגובה

סגירת תפריט