מערכות CRM

חברות מוצלחות עושות יותר מסתם למצוא לקוחות חדשים, הן קודם כל מוציאות את המקסימום מכל אינטרקציה עם הלקוחות שכבר יש להן.

איך CRM יכול להפוך לנכס הגדול ביותר של החברה שלך?

חברות מוצלחות עושות יותר מסתם למצוא לקוחות חדשים, הן קודם כל מוציאות את המקסימום מכל אינטרקציה עם הלקוחות שכבר יש להן.

איך CRM יכול להפוך לנכס הגדול ביותר של החברה שלך?

תועלת עסקית

1. סדר במידע

שמירת רישומים על כל שיחת טלפון, הצעת מחיר, הזמנה וקריאת שירות של לקוח. מאפשר לשלוף נתונים בשניות מכל מקום – דרך המחשב או מהאפליקציה.

2. הגדלת המכירות

אם נבדוק מה האחוז סגירה בעסק היום, וכמה מהלקוחות שלך חוזרים לעסק, כנראה שנגיע לאחוז מסויים, עכשיו אם נעשה את החישוב הפשוט הבא נגיע גם להכנסה שקיימת היום:

כמות
הפניות

X

אחוז הסגירה

X

אחוז הלקוחות
החוזרים

=

הכנסה

איך אפשר להכפיל את אחוזי הסגירה והחזרה?

1. להיות איש מכירות מדהים כל יום מחדש – לחזור לכל ליד, לעשות פולו אפ ידנית, לזכור את הפיץ

2. לבנות תשתית מכירה ייעילה פעם אחת שתטפח כל ליד בעזרת פולו אפים ומסרים נכונים

מערכת CRM תעזור עם שיפור אחוזי הסגירה, חווית הלקוח ואחוז הלקוחות החוזרים

3. ייעול תשלומים וגביה

כמה זמן מושקע בעסק על רדיפה אחרי לקוחות עם יתרות חוב?
על הוצאות חשבוניות והצעות מחיר?
על בניית דפי סליקה?

מה אם היינו מצליחים להעביר את זה לאוטומט?

אוטומציה יכולה לחסוך כ 80% מעבודת החיוב והגביה של העסק

3. ייעול תשלומים וגביה

כמה זמן מושקע בעסק על רדיפה אחרי לקוחות עם יתרות חוב?
על הוצאות חשבוניות והצעות מחיר?
על בניית דפי סליקה?

מה אם היינו מצליחים להעביר את זה לאוטומט?

אוטומציה יכולה לחסוך כ 80% מעבודת החיוב והגביה של העסק

4. מדידות ומעקב אחרי נתוני מפתח בעסק

״מה שנמדד משתפר, מה שלא נמדד לא מנוהל״

מה אחוז הרווחיות הממוצע ב30 יום האחרונים אצלך בעסק?
מה העלות פר לקוח (לא ליד, לא קליק) משיווק בפייסבוק?
מה אחוז הסגירה הממוצע של לידים מפייסבוק?

כל אלה שאלות שאי אפשר לענות עליהם בלי תשתית מדידה נכונה.

איך נעשה את זה? לוח בקרה לבעל העסק עם הנתונים החשובים ביותר.

CRM ואוטומציה

אוטומציה היא הדבק שיחבר את המערכות האלה לשאר התשתית הדיגיטלית שלך.
הנה כמה דוגמאות:

מיילים וסמסים אוטומטיים ללקוח לאורך תהליך המכירה

התראה על לידים שלא יצרו איתם קשר

בנייה אוטומטית של הצעות מחיר

סינכרון מלא של סטטוס תשלומים וגביה בעזרת חיבור למערכת החשבונות

שמירה של כל המידע על המכירות והשירות במקום אחד

שירות לקוחות וניהול פניות

מעקב משימות ותזכורות בהתאם לתהליכים

הצגת דוחות ביצועים, חיתוכים של נתונים ותמונות מצב

הלקוחות שלך מצפים לאוטומציה

מה התהליך, איך זה עובד?

מיפוי המצב הקיים
בשלב הראשון נמפה את מסע הלקוח ואת תהליכי העבודה בעסק, ונבין כיצד העובד האוטומטי יוכל לקחת ממך כמה שיותר מטלות. ניקח את האינפוט שלך בתור מי שמכיר/ה את העסק הכי טוב שאפשר ונחבר לאינפוט שלי שיכלול תובנות מעבודה עם מאות עסקים על פתרון דומה.
בניית תהליכיים אוטומטיים
בשלב הזה נגדיר איזה פעולות יבוצעו כדי להוריד ממך עומס. למשל, איך לשלוח הצעת מחיר תוך שניות, כיצד לבצע תשלום והפקת חשבונית בצורה אוטומטית ואיזה תזכורות יישלחו ללקוח שעדיין לא שילם?
בחירת המערכות המתאימות
יש מאות פתרונות בשוק: מערכות CRM, חשבונית דיגיטלית, מערכות דיוור, מערכת לניהול משימות ועוד. מה הכי מתאים לעסק שלך? בשלב הזה נבחר את הפתרונות שמתאימים לצרכים שהגדרנו וניצור הדמיה שתמחיש איך ייראה הפתרון בשטח, ואיך הוא יחסוך לך זמן ומאמץ.
הפעלת העובד האוטומטי
הגדרת התהליכים במערכות הרלוונטיות, כך שהן "ידברו" אחת עם השנייה: כך למשל לאחר שליחת הצעת המחיר, הלקוח יוכל לבצע בלחיצת כפתור את התשלום, תישלח אליו חשבונית וביום הולדתו, תישלח מתוך מערכת הדיוור הטבה מיוחדת. הכל יתבצע בצורה אוטומטית שחוסכת זמן ומגדילה מכירות, באמצעות אינטגרציה בין המערכות השונות.
הקודם
הבא

המדריך המלא לבחירת מערכת CRM

המדריך שיחסוך לך חודשים של ניסוי וטעיה!

בואו נדבר על CRM

 © כל הזכויות שמורות למיכאל אימס – 2020

 © כל הזכויות שמורות למיכאל אימס – 2019